Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1845
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, Олександр Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-20T11:07:32Z | - |
dc.date.available | 2015-04-20T11:07:32Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Литвиненко, О. В. Рівні готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування [Текст] / О. В. Литвиненко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 102–106. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 105 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1845 | - |
dc.description | Article has defined the levels of readiness for future engineers and educators in vocational and educational projecting. With the aim of objective evaluation of experimental methods for the formation in students the readyness for professional and educational activities the levels and criteria have been determined. initial conceptual categories "criteria" and "level" have been specified. Three levels of readiness for future engineers and teachers for the vocational and educational projecting have been defined: 1. low - reproductive level 2. medium - reproductive and productive 3. high - the creative level. Key words: engineer, teacher, vocational and educational planning, design and educational activities, criteria and levels. | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена визначенню рівнів готовності май- бутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного про- ектування. Для об'єктивної оцінки ефективності експери- ментальної методики формування у студентів готовності до професійно-педагогічної діяльності були визначені показ- ники, виділені рівні та адекватні їм якісні критерії. Уточнено вихідні понятійні категорій: «критерії» та «рівні». Виділено три рівні готовності майбутніх інженерів-педагогів до про- фесійно-педагогічного проектування: 1. низький – репродук- тивний рівень; 2. середній – репродуктивно-продуктивний; 3. високий – творчий рівень. Ключові слова: інженер-педагог, професійно-педагогіч- не проектування, проектно-педагогічна діяльність, критерії та рівні. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | інженер-педагог | uk |
dc.subject | професійно-педагогічне проектування | uk |
dc.subject | проектно-педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | критерії та рівні | uk |
dc.title | Рівні готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування | uk |
dc.title.alternative | Levels of readiness of future engineers−teachers' for the professional and pedagogical projecting | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО.pdf | 199.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.