Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоїк, Галина Богданівна-
dc.date.accessioned2015-04-20T11:11:47Z-
dc.date.available2015-04-20T11:11:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛоїк, Г. Б. Актуалізація мотивів професійного зростання майбутніх менеджерів туризму засобами інформаційних технологій [Текст] / Г. Б. Лоїк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 106–109. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 108 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1846-
dc.descriptionThe article discusses professional motivation tourism managers to−be. The groups of motives have been identifies as well as their performance, characteristics and conditions for more effective formation of a high level of professional motivation of students. Professional motivation is not the same for everyone and depends on many psychological, physiological and sociological factors that determine the relationship between the system of value orientations personality. Speed and quality of professional motivation also depend on the ratio of the value system of personality and values of society to which a person belongs. Key words: future tourism managers, motif, professional motivation, team motivation.uk
dc.description.abstractУ статті розглядається питання професійної моти- вації майбутніх менеджерів туризму. Визначаються групи мотивів, їх показники, характеристики та умови для більш ефективного формування високого рівня професійної моти- вації студентів. Професійна мотивація майбутнього мене- джера туризму представляє собою інтегральний процес ді- яльності фахівця, який стимулює професійне самовдоскона- лення, саморозвиток емоційних і вольових якостей, набуття нових професійних знань, умінь і навичок, що, в свою чергу, дає можливість здійснювати ініціативні, творчі дії, не відчува- ючи невпевненості за свої рішення та їх наслідки. Поняття про професійну мотивацію дозволяють людині вирішити для себе питання, що спонукає його до саме такого типу діяль- ності, усвідомити, заради чого він прагне працювати краще, реалістичність своїх цілей, відповідність своїх прагнень цін- ностям та потребам суспільства. Ключові слова: майбутні менеджери туризму, мотив, професійна мотивація, групи мотивів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмайбутні менеджери туризмуuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk
dc.subjectгрупи мотивівuk
dc.titleАктуалізація мотивів професійного зростання майбутніх менеджерів туризму засобами інформаційних технологійuk
dc.title.alternativeUpdating the motives of professional growth of future tourism managers by means of informational technologiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.