Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Юрій Йосипович-
dc.date.accessioned2015-04-22T08:06:58Z-
dc.date.available2015-04-22T08:06:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПоліщук, Ю. Й. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики девіантної поведінки підлітків [Текст] / Ю. Й. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 156–159. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 158–159 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1865-
dc.descriptionThis article deals with the problem of improving of the process of future social workers training to implement the prevention of deviant behavior among teenagers. The particular attention is paid to the results of the department research theme realization "The future social workers training to prevent the deviant behavior among teenagers", which is developed by teachers of the social pedagogy department of Ternopil National Pedagogical University for three years. Within the given topic development in the learning process it is used the technologies of developmental education, contextual learning; the technologies that are based on the student experience using in the training process. Key words: prevention of deviant behavior, teenagers, future social workers, training of future social workers, educational technologies.uk
dc.description.abstractУ даній статті розглядається проблема удосконален- ня процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до здійснення профілактики девіантної поведінки підлітків. Особлива увага приділена висвітленню підсумків реалізації кафедральної науково-дослідної теми «Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики девіантної поведінки підлітків», яка розробляється викладачами кафе- дри соціальної педагогіки Тернопільського національного пе- дагогічного університету на протязі трьох років. У рамках розробки зазначеної теми у навчальному процесі використо- вуються технології розвивального навчання, контекстного навчання; технології, що базуються на використанні у проце- сі професійної підготовки власного досвіду студента та інші. Ключові слова: профілактика девіантної поведінки, підлітки, майбутні соціальні педагоги, підготовка майбутніх со- ціальних педагогів, технології навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофілактика девіантної поведінкиuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectмайбутні соціальні педагогиuk
dc.subjectпідготовка майбутніх соціальних педагогівuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики девіантної поведінки підлітківuk
dc.title.alternativeFeatures of training the future social pedagogues to the prevention of deviant behavior among adolescentsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.