Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1866
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пришляк, Оксана Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-22T08:20:24Z | - |
dc.date.available | 2015-04-22T08:20:24Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Пришляк, О. Ю. Професійний розвиток педагогів у США і ФРН [Текст] / О. Ю. Пришляк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 159–162. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 162 (10 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1866 | - |
dc.description | The article analyzes the experience of professional development of teachers in the USA and Germany: the most common forms of individual and collective professional development. We characterize a number of innovative forms of professional development (cascade, situational, analytical, telesupervision, supervision, educational records, preparation of professional portfolio, management of teaching diary, summer schools of professional development, professional development programs) that are useful to study in Ukraine. Key words: teachers, national standards of pedagogical education, professional development of teachers, the forms of professional development of teachers, professional qualification of teachers. | uk |
dc.description.abstract | У статті розкрито досвід професійного розвитку педа- гогів у США і ФРН: проаналізовано найбільш поширені індиві- дуальні, групові та колективні форми професійного розвитку. Охарактеризовано інноваційні форми професійного розвитку (каскадна, ситуативна, аналітична, теленаставництво, супервізія, педагогічні звіти, підготовка професійного порт- фоліо, ведення педагогічного щоденника, літні школи профе- сійного вдосконалення, програми професійного розвитку), що заслуговують на увагу з метою упровадження в освітньому просторі України. Ключові слова: педагоги, національні стандарти пе- дагогічної освіти, професійний розвиток педагогів, форми професійного розвитку педагогів, професійна кваліфікація педагогів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | педагоги | uk |
dc.subject | національні стандарти педагогічної освіти | uk |
dc.subject | професійний розвиток педагогів | uk |
dc.subject | форми професійного розвитку педагогів | uk |
dc.subject | професійна кваліфікація педагогів | uk |
dc.title | Професійний розвиток педагогів у США і ФРН | uk |
dc.title.alternative | Professional development of pedagogues in the USA and Germany | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГІВ У США І ФРН.pdf | 195.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.