Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1896
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorБанкул, Лариса Дмитрівна-
dc.date.accessioned2015-04-24T07:57:20Z-
dc.date.available2015-04-24T07:57:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСорока, О. В. Музикотерапія як інноваційна здоров’язбережувальна технологія для роботи з молодшими школярами [Текст] / О. В. Сорока, Л. Д. Банкул // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 192–195. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 194–195 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1896-
dc.descriptionThe article is devoted to the learning of music therapy as an innovation of health keeper technology for work with younger pupils. The concept’s content of «health keeper technologies» is described, the requests to using these technologies in practice are produced. There is established that music therapy positively influence on the formation and development of a harmonious personality of a primary school children through its impact on the emotional and sensual sphere, intellectual and communication skills, psycho-physiological state. Forms and varieties of music therapy are characterized: active and receptive. A selection of music compositions for work with younger pupils is represented. Key words: health keeper technologies, music, younger pupils, active, passive music therapy.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню музикотерапії як ін- новаційної здоров’язбережувальної технології для робо- ти з молодшими школярами. Визначено зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», представлено вимоги до застосування цих технологій на практиці. Встановлено, що музикотерапія позитивно впливає на становлення й роз- виток гармонійної особистості молодшого школяра через вплив на емоційно-почуттєву сферу, інтелектуальні та ко- мунікативні здібності, психофізіологічний стан. Охаракте- ризовано форми та різновиди музикотерапії: активну та ре- цептивну. Предствлено добірку музичних творів для роботи з молодшими школярами. Ключові слова: здоров’язбережувальні технології, музи- котерапія, молодші школярі, активна, пасивна музикотера- пія.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk
dc.subjectмузикотерапіяuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectактивна, пасивна музикотерапіяuk
dc.titleМузикотерапія як інноваційна здоров’язбережувальна технологія для роботи з молодшими школярамиuk
dc.title.alternativeMusic therapy as innovational health preserving technology for the work with younger pupilsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.