Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1896
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сорока, Ольга Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Банкул, Лариса Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-24T07:57:20Z | - |
dc.date.available | 2015-04-24T07:57:20Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сорока, О. В. Музикотерапія як інноваційна здоров’язбережувальна технологія для роботи з молодшими школярами [Текст] / О. В. Сорока, Л. Д. Банкул // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 192–195. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 194–195 (15 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1896 | - |
dc.description | The article is devoted to the learning of music therapy as an innovation of health keeper technology for work with younger pupils. The concept’s content of «health keeper technologies» is described, the requests to using these technologies in practice are produced. There is established that music therapy positively influence on the formation and development of a harmonious personality of a primary school children through its impact on the emotional and sensual sphere, intellectual and communication skills, psycho-physiological state. Forms and varieties of music therapy are characterized: active and receptive. A selection of music compositions for work with younger pupils is represented. Key words: health keeper technologies, music, younger pupils, active, passive music therapy. | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню музикотерапії як ін- новаційної здоров’язбережувальної технології для робо- ти з молодшими школярами. Визначено зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», представлено вимоги до застосування цих технологій на практиці. Встановлено, що музикотерапія позитивно впливає на становлення й роз- виток гармонійної особистості молодшого школяра через вплив на емоційно-почуттєву сферу, інтелектуальні та ко- мунікативні здібності, психофізіологічний стан. Охаракте- ризовано форми та різновиди музикотерапії: активну та ре- цептивну. Предствлено добірку музичних творів для роботи з молодшими школярами. Ключові слова: здоров’язбережувальні технології, музи- котерапія, молодші школярі, активна, пасивна музикотера- пія. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | uk |
dc.subject | музикотерапія | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | активна, пасивна музикотерапія | uk |
dc.title | Музикотерапія як інноваційна здоров’язбережувальна технологія для роботи з молодшими школярами | uk |
dc.title.alternative | Music therapy as innovational health preserving technology for the work with younger pupils | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МУЗИКОТЕРАПІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ ДЛЯ РОБОТИ З.pdf | 206.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.