Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХарченко, Людмила Павлівна-
dc.date.accessioned2015-04-24T11:13:49Z-
dc.date.available2015-04-24T11:13:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationХарченко, Л. П. Формування ініціативності студентів молодших курсів у навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / Л. П. Харченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 219–222. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 222 (2 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1905-
dc.descriptionThe article proves the topicality of the problem of formation of the initiative of students of younger courses, the essence of the notion «initiative», its relationship with the strong-willed qualities of the person. Strong-willed actions are divided into simple (are one-act in nature: the objective is to perform) and complex (is a complex psychological act, where between the target and implementation, as an intermediate link is reasoning – to act or refrain from acting, in what direction and with what resources). Self-directed and organized by the educational-cognitive activity is a condition for the formation of initiative. Initiative manifests itself differently in different spheres and types of activities (cognitive, play, work, artistic and creative, etc.). Analyzed model initiative, which consists of the components: motivational and values, cognitive, emotionalstrong- willed, activity. Key words: initiative, strong-willed qualities, the levels of development of initiative.uk
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми форму- вання ініціативності студентів молодших курсів, розкрито сутність поняття «ініціатива», її зв'язок з вольовими якості особистості. Вольові дії діляться на прості (носять одноак- тний характер: мета – виконання) і складні (являють собою складний психологічний акт, де між метою і виконанням як проміжної ланки виступає міркування – діяти або утримати- ся від дії, в якому напрямку і якими засобами). Самонавчання і організована навчально-пізнавальна діяльність є умовою формування ініціативності. Ініціативність по-різному про- являється в різних сферах і видах діяльності (пізнавальної, ігрової, трудової, художньо-творчої тощо). Проаналізовано модель ініціативності, що складається з компонентів: мо- тиваційно-ціннісного, когнітивного, емоційно-вольового, ді- яльнісного. Ключові слова: компетентність, вольові якості, рівні розвитку ініціативності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectвольові якостіuk
dc.subjectрівні розвитку ініціативностіuk
dc.titleФормування ініціативності студентів молодших курсів у навчально-пізнавальній діяльностіuk
dc.title.alternativeThe formation of the initiative of students of younger courses to educational-cognitive activityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.