Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSheben, Vladimir-
dc.date.accessioned2015-04-24T11:42:38Z-
dc.date.available2015-04-24T11:42:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationSheben, V. Teachers preparing in the context of school reform [Текст] / V. Sheben // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – C. 229–231.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1908-
dc.descriptionRelevance in the article the problem is due to the need to study ways of upgrading and modernization of teacher training in accordance with the reforms taking place in the Slovak school. School reform is defined as positive achievements and negative experiences. Analysis of school reform allows the author to predict the appropriate steps to be undertaken in preparation of future teachers of physics. Key words: school reform, analysis of results, preparation of physics teachers.uk
dc.description.abstractАктуальність порушеної у статті проблеми обумовле- на потребою обґрунтування шляхів оновлення і модернізації системи підготовки вчителя у відповідності до реформ, що відбуваються у словацькій школі. Шкільна реформа визнача- ється як позитивними надбаннями, так і негативним досві- дом. Аналіз результатів шкільної реформи дозволяє автору прогнозувати адекватні кроки, які необхідно буде здійснити у напрямку підготовки майбутніх учителів фізики. Ключові слова: шкільна реформа, аналіз результатів, підготовка вчителя фізики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectшкільна реформаuk
dc.subjectаналіз результатівuk
dc.subjectпідготовка вчителя фізикиuk
dc.titleTeachers preparing in the context of school reformuk
dc.title.alternativeПідготовка вчителів в контексті шкільної реформиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEACHERS PREPARING IN THE CONTEXT OF SCHOOL REFORM.pdf173.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.