Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловацький, Андрій Степанович-
dc.contributor.authorЧеркасов, Віктор Гаврилович-
dc.contributor.authorДзевульська, Ірина ВІкторівна-
dc.contributor.authorТимошенко, Ігор Олександрович-
dc.contributor.authorКовальчук, Олександр Іванович-
dc.date.accessioned2018-09-01T15:42:21Z-
dc.date.available2018-09-01T15:42:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПсихологічні аспекти викладання дисципліни анатомії людини в медичних університетах / А. С. Головацький, В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, І. О. Тимошенко, О. І. Ковальчук // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Медицина. - 2015. - Вип. 2. - С. 162-165.uk
dc.identifier.issn2415-8127-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20049-
dc.description.abstractПредмет «анатомії людини» посідає одне з провідних і важливих місць як традиційна фундаментальнотеоретична та навчальна дисципліна, а як навчальний предмет є однією із важливіших навчальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Значення анатомії як однієї з основ теоретичної медицини прекрасно розуміють вітчизняні вчені та лікарі, адже успішне засвоєння програмового матеріалу залежить не тільки від професійної майстерності викладачів, але й від старанності та раціональної підготовки студентів. Період навчання в університеті належить до напруженої розумової праці, особливо важким є початок навчання, що пов’язано з різним рівнем підготовки і недостатньою соціально-психологічною готовністю до змін соціального середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВип. 2;-
dc.subjectособистість студента, установка, предмет, заучування, навчанняuk
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ В МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри анатомії людини та гістології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UNUMED_2015_2_37.pdf239.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.