Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, О.І.-
dc.contributor.authorЖосан, Г.В.-
dc.date.accessioned2018-09-11T07:58:13Z-
dc.date.available2018-09-11T07:58:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВпровадження соціально-етичного маркетингу в систему адаптивного управління підприємствами в умовах усвідомленого споживання [Текст] / О. І. Зайцева, Г. В. Жосап // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип.1(51). – С. 74-78. – бібліогр.: с.78(8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20118-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність впровадження концепції соціально-етичного маркетингу в систему адаптивного управління підприємствами в умовах усвідомленого споживання. Досліджено періодизацію становлення соціально-етичного маркетингу на підприємствах України. Запропоновано функціональні сфери впровадження соціально-етичного маркетингу в систему адаптивного управління підприємством і визначено критерії результативності впровадження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectсистема адаптивного управлінняuk
dc.subjectусвідомлене споживанняuk
dc.titleВпровадження соціально-етичного маркетингу в систему адаптивного управління підприємствами в умовах усвідомленого споживанняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (51) - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.