Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвищо, Вікторія Юріївна-
dc.date.accessioned2018-09-28T11:45:09Z-
dc.date.available2018-09-28T11:45:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНауковий Часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія: зб. наукових праць / ред. рада: В.П. Андрущенко; за ред. Н.Г. Мозгової. - Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36 (49). - С. 102-110.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20351-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню місця науки і мистецтва. Це стало теоретичною передумовою подальших наукових розвідок у сфері психології творості Д. Овсянико-Куликовського. Головна увага в статті приділяється узагальненням усіх попередніх наукових зацікавлень мислителя, що виявляється у спробі синтезу філософії, соціології, психології та природничих наук. Д. Овсянико-Куликовський доводить тісний зв'язок науки і мистецтва, який виявляється у прагнення до істини. Мислитель розвиває ідею єдності науки та мистецтва і уточнює понятійний апарат наукового дослідження художньої творчості. Д. Овсянико-Куликовський розробляє власну класифікацію досліджуваного явища. В межах своєї класифікації виділяє спостережувану та експериментальну творчість. Такий підхід був обумовлений, з одного боку, властивим йому психологізмом, а з іншого - необхідністю показати місце та призначення художньої творчості в загальній еволюції людської психіки та людини загалом.uk
dc.description.abstractThe article investigates the place of science and art. This became the theoretical precondition for further scientific studies in the psychology of D. Ovsyaniko-Kulikovskyi`s creativity. The main focus of the article is given to generalization of all previous scientific interests of thinker, manifested in an attempt of connecting philosophy, sociology, psychology and science. D. Ovsyaniko-Kulikovskyi shows the close relationships between science and art, which is manifested in the pursuit of truth. Thinker develops the idea of the unity of science and art and clarifies the conceptual framework of the scientific study of art. D. Ovsyaniko-Kulikovskyi develops his own classification of the phenomenon. His classification identifies observable and experimental work. This approach was due, on the one hand, the inherent psychologism, on the other, the need to show the place and importance of art in the overall evolution of the human mind and the human in general.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво НПУ імені М.П. Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseriesСерія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія;-
dc.subjectфілософія мовиuk
dc.subjectлінгвістикаuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.subjectхудожня творчістьuk
dc.subjectспостереженняuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.titleПроблема художньої творчості у спадщині Д. Овсянико-Куликовськогоuk
dc.title.alternativeThe problem of artwork in D. Ovsyaniko-Kulikovskyi`s heritageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Часопис.pdf28.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.