Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2018-09-30T11:35:38Z-
dc.date.available2018-09-30T11:35:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 3 курсу факультету туризму та МК, спеціальності "Туризм" / Годя І. М. // м.Ужгород, 2018 р.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20362-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі" для студентів 3 курсу денної форми навчання, спеціальності "Туризм", факультету туризму та міжнародних комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherпп Інвазорuk
dc.subjectтуризм, маркетингuk
dc.subjectмаркетинг, маркетингові дослідження, PR, реклама, туризмuk
dc.titleМетодичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг у туризмі"uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
__МР_мар_тур_2018_3к.pdf526.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.