Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещук, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2018-10-05T11:00:49Z-
dc.date.available2018-10-05T11:00:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛещук, Г. В. Комунікативні бар'єри у професійній діяльності соціального працівника / Г. В. Лещук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород, 2018. – Вип. 1 (42). – С. 126-129.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20447-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано комунікативні бар’єри як перешкоди для ефективної професійної ді- яльності соціального працівника, оскільки налагодження міжособистісної взаємодії між професіоналом та клієнтом є одним із пріоритетних завдань фахівця із соціальної роботи. Метою статті є аналіз особливостей комунікативних бар’єрів та їх впливу на професійну діяльність соціального працівника. Опрацювання на- укового матеріалу здійснювалось із допомогою методів аналізу джерел, синтезу, узагальнення. У статті пред- ставлено сутнісну характеристику комунікативних бар’єрів. Розглянуто різні підходи до класифікації видів комунікативних бар’єрів. Охарактеризовано основні види комунікативних бар’єрів. Представлено власну ти- пологію комунікативних бар’єрів, що передбачає поділ комунікативних бар’єрів на лінгвістичні, психологічні та соціальні. Окреслено шляхи подолання комунікативних бар’єрів.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы коммуникативные барьеры как препятствия для эффективной профессиональной деятельности социального работника, поскольку налаживание межличностного взаимо- действия между профессионалом и клиентом является одной из основных задач социального работника. Це- лью статьи является анализ особенностей коммуникативных барьеров и их влияния на профессиональную деятельность социального работника. Разработка научного материала осуществлялась с помощью методов анализа источников, синтеза, обобщения. В статье представлена сущностная характеристика коммуникатив- ных барьеров. Рассмотрены различные подходы к классификации видов коммуникативных барьеров. Пред- ставлена собственная типология коммуникативных барьеров, которая предусматривает разделение коммуни- кативных барьеров на лингвистические, психологические и социальные. Охарактеризованы основные виды коммуникативных барьеров. Определены пути преодоления коммуникативных барьеров.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the communicative barriers as obstacles for the effective professional activity of a social worker, since establishing interpersonal interaction between a professional and a client is one of the main tasks of a social worker. The purpose of the article is to analyze the peculiarities of communicative barriers and their impact on the professional activities of a social worker. Working out scientific material was carried out with the methods of analysis of sources, synthesis, generalization. The article presents the essential characteristic of communicative barriers. The communicative barrier is an absolute or relative obstacle to effective communication that is subjective or actually present in situations of communication, the reasons of which are motivational-operational, individual psychological, socio-psychological peculiarities of the interlocutors. The causes of communicative barriers can be: different competence of interlocutors, selective listening, subjective judgments, reliability of information sources, filtering of communicative signals. Different approaches to the classification of types of communication barriers are considered. The classifications of communicative barriers were offered by H. Andreeva, B. Parigin, L. Orban-Lembryk, V. Kruchek, A. Sokolov, I. Zubkova. The main types of communicative barriers are described: psychological, technical, linguistic, semantic, stylistic, social, logical. It can be argued that the basis of various classifications of communicative barriers is most often the theoretical analysis of possible causes and factors that provoke the emergence of communicative barriers. In the article we presented own typology of communicative barriers, which involves the division of communicative barriers into linguistic, psychological and social. The ways of overcoming communicative barriers are offered: compliance with the rules of concreteness, control of non-verbal signals, feedback, individual approach. Key words: professional communication, communication barriers, communication difficulties, social worker, social workuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна комунікаціяuk
dc.subjectкомунікативні бар’єриuk
dc.subjectтруднощі комунікаціїuk
dc.subjectсоціальний працівникuk
dc.subjectсоціальна роботаuk
dc.subjectпрофессиональная коммуникацияuk
dc.subjectкоммуникативные барьерыuk
dc.subjectтрудности коммуникацииuk
dc.subjectсоциальная роботаuk
dc.subjectсоциальный работникuk
dc.subjectprofessional communicationuk
dc.subjectcommunication barriersuk
dc.subjectcommunication difficultiesuk
dc.subjectsocial workeruk
dc.subjectsocial workuk
dc.titleКомунікативні бар'єри у професійній діяльності соціального працівникаuk
dc.title.alternativeКоммуникативные барьеры в профессиональной деятельности социального работникаuk
dc.title.alternativeCommunication barriers in the professional activity of a social workeruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (42) - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лещук Г..pdf302.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.