Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасилиха, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorІндус, Катерина Петрівна-
dc.contributor.authorГотько, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-10-08T07:11:49Z-
dc.date.available2018-10-08T07:11:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20465-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність ринку туристичних послуг та роль туризму в економічній системі регіону. Обґрунтовано підходи до систематизації чинників ефективності функціонування ринку туристичних послуг. Особлива увага в дослідженні надається показникам ефективності ринку туристичних послуг. Ключові слова: туризм, туристична індустрія, ринок туристичних послуг, ресурси.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectтуристична індустріяuk
dc.subjectринок туристичних послугuk
dc.subjectресурсиuk
dc.titleКонцептуальні засади ефективності функціонування ринку туристичних послугuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.