Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилиха, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorІндус, Катерина Петрівна-
dc.contributor.authorГотько, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-10-08T07:11:49Z-
dc.date.available2018-10-08T07:11:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20465-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність ринку туристичних послуг та роль туризму в економічній системі регіону. Обґрунтовано підходи до систематизації чинників ефективності функціонування ринку туристичних послуг. Особлива увага в дослідженні надається показникам ефективності ринку туристичних послуг. Ключові слова: туризм, туристична індустрія, ринок туристичних послуг, ресурси.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectтуристична індустріяuk
dc.subjectринок туристичних послугuk
dc.subjectресурсиuk
dc.titleКонцептуальні засади ефективності функціонування ринку туристичних послугuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ.pdf690 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.