Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2050
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попадич, Олена Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Росул, Василь Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-07T07:27:01Z | - |
dc.date.available | 2015-05-07T07:27:01Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. праць / ред. кол. : В. І. Смоланка, І. П. Студеняк, І. М. Козловська [та ін.] – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 1(5). – С. 205-212. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2050 | - |
dc.description | The problem of the valued cognition in educational activity and future specialists' education is considered in the article; the concept about values and valued cognition in pedagogics is determined; the influence of pedagogical principles on forming student's axiosphere is analysed; the valued cognition in educational and educate high school activity is investigated and the such concepts as value, cognition, valued orientations, student's axiosphere, educational value, educational activity, future specialists' education, high school and pedagogical principles in intercommunication are described. Key words: value, cognition, valued orientations, student's axiosphere, educational value, pedagogical principles, educational activity, future specialists' education, high school. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему ціннісного пізнання у навчальній діяльності та вихованні майбутніх спеціалістів; визначено поняття про цінності та ціннісне пізнання у педагогіці; проаналізовано вплив принципів педагогіки на формування аксіосфери студента; досліджено ціннісне пізнання у навчальній та виховній діяльності вищого навчального закладу та охарактеризовано поняття цінність, пізнання, ціннісні орієнтації, аксіосфера студента, цінність освіти, навчальна діяльність, виховання майбутніх спеціалістів, вищий навчальний заклад та принципи педагогіки у взаємозв’язку. Ключові слова: цінність, пізнання, ціннісні орієнтації, аксіосфера студента, цінність освіти, принципи педагогіки, навчальна діяльність, виховання майбутніх спеціалістів, вищий навчальний заклад. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво ДВНЗ "УжНУ" "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 1(5).; | - |
dc.subject | цінність | uk |
dc.subject | пізнання | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | аксіосфера студента | uk |
dc.subject | цінність освіти | uk |
dc.subject | принципи педагогіки | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | виховання майбутніх спеціалістів | uk |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk |
dc.title | Проблема ціннісного пізнання у навчальній діяльності та вихованні майбутніх спеціалістів | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Попадич_Росул_ПІуФО 2014.doc | 104.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.