Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21231
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бисага, Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-22T11:49:18Z | - |
dc.date.available | 2018-10-22T11:49:18Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21231 | - |
dc.description.abstract | Президента республіки часто називають главою держави, однак у конституціях, які ми аналізуємо, його так названо лише в конституції домюнхенської Чехословаччини, в параграфі №2. Проте на підставі цього не можна вважати, що в руках президента зосереджена найвища виконавча влада держави. У першій Чехословацькій республіці президентові повноваження чітко визначені конституцією 1920 р., тоді як основна виконавча влада належить урядові. Аналогічний розподіл виконавчої влади заходимо і в конституціях Німеччини (1919 р.), Австрії (1920 р.). У конституції Німеччини немає відповідних уточнень на користь компетенції уряду. За конституцією Польщі 1921 р. можна стверджувати, що президент дійсно є главою усієї виконавчої влади, хоча конституція так не називає президента, проте у ст.2 його проголошують органом народу у сфері виконавчої влади разом з міністрами. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Приватна друкарня "Романа ПОВЧ" | uk |
dc.title | Деякі особливості інституту президента в європейських конституціях міжвоєнного періоду | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Карпатика. Випуск 16 2002 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IMG_20141119_0001.pdf | 160.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.