Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21494
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опачко, Магдалина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-25T09:54:35Z | - |
dc.date.available | 2018-10-25T09:54:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Опачко М.В. Дидактичний менеджмент у методичній підготовці сучасного вчителя фізики: [Монографія] /Магдалина Василівна Опачко. – Ужгород: ТОВ “РІК-У”, 2017. – 350 с. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-7404-41-4 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21494 | - |
dc.description | Монографія адресована викладачам, аспірантам, магістрам, студентам вищих навчальних закладів, учителям і методистам. | uk |
dc.description.abstract | У монографії розкрито теоретичні засади дидактичного менеджменту як методичної системи, що спрямована на управління розвитком особистості учня в процесі навчання фізики в школі. На основі узагальнення філософсько-методологічних аспектів проблеми підготовки вчителя фізики у контексті порівняння традиційного (класичного) та постнекласичного вимірів, дидактичний менеджмент представлено крізь призму філософських уявлень: розкрито ґенезу його розвитку в контексті освітнього процесу і освітнього менеджменту в умовах вітчизняної вищої школи. Розкриття сутності дидактичного менеджменту сприяло визначенню його ролі і місця у професійній підготовці сучасного вчителя фізики, обґрунтуванню його закономірностей, принципів, структури і змісту. У структурі дидактичного менеджменту виокремлено наступні складові: проектування методичної системи як основи створення системи управління навчанням фізики; організацію навчання та управління ним; моделювання дидактичного середовища і дидактичної взаємодії; діагностику як компонент дидактичного мемнеджменту. Розкрито умови ефективності засвоєння змісту дидактичного менеджменту, які забезпечується інноваційною спрямованістю навчання магістрів-фізиків освітнього напряму підготовки, на основі використання технологічного, діяльнісного (програмно-цільовий підхід у організації самостійної роботи студентів), комплексного та інтегративного підходів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во: ТОВ “РІК-У” | uk |
dc.subject | професійна підготовка вчителя фізики | uk |
dc.subject | методична майстерність | uk |
dc.subject | дидактичний менеджмент | uk |
dc.title | Дидактичний менеджмент у методичній підготовці сучасного вчителя фізики | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Монографія | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Моногр_Опачко.pdf | 3.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.