Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБартош, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorШпеник, Сільвія Золтанівна-
dc.date.accessioned2018-10-25T19:24:04Z-
dc.date.available2018-10-25T19:24:04Z-
dc.date.issued2009-11-
dc.identifier.citationБартош–Пічкар О.П., Шпеник С.З. Особливості дистанційної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми у Великій Британії // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». – 2009. – № 16. – С.12-18uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21581-
dc.description.abstractАвтор статті розглядає особливості підготовки дистанційною формою майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми у Великій Британії. Розкрито зміст 4-х тим з курсу «соціальна робота з дітьми та сім'ями», розробленого Відкритим Університетом.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдистанційне навчання, викладання, соціальні працівники, діти групи ризику, велика Британіяuk
dc.titleОсобливості дистанційної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми у Великій Британіїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник 16.doc262.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.