Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21767
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Володимир Семенович-
dc.contributor.authorГорзов, Людмила Федорівна-
dc.contributor.authorГриненко, Євгенія Михайлівна-
dc.contributor.authorГорзов, Віталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-10-29T13:17:36Z-
dc.date.available2018-10-29T13:17:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМельник В.С., Горзов Л.Ф., Гриненко Є.М., Горзов В.В. Формування мануальних гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку м. Ужгорода./ В.С. Мельник, Л.Ф. Горзов, Є.М. Гриненко,В.В. Горзов // INTER Medical Journal. (Словацька Республіка). – I (11) 2018, – С.61 - 66.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21767-
dc.description.abstractВ статті представлений аналіз даних швидкості формування мануальних навичок по догляду за зубами у дітей 5-6 років. Визначений план ефективної профілактичної роботи в дитячих дошкільних закладах. Найбільш поширеними методичними формами санітарного навчання дошкільнят є бесіда і демонстрація. Їх завдання - виховати у дітей готовність до здорових звичок і сформувати необхідні гігієнічні вміння і навички. Отримані результати свідчать про необхідність не тільки санітарної освіти дошкільнят у вигляді бесід і демонстрацій, а й проведенні контрольованих чисток зубів під керівництвом фахівця (стоматолога, гігієніста) з періодичним контролемuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherINTER Medical Journal.uk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectсанітарно-просвітницька роботаuk
dc.subjectгігієнаuk
dc.subjectстоматологічна захворюваністьuk
dc.titleФормування мануальних гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку м. Ужгорода.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри дитячої стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INTER Medical Journal. I (11) 2018.docx964.54 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.