Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоломідова, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2018-10-29T19:29:58Z-
dc.date.available2018-10-29T19:29:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМолодий вченийuk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21784-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу дослідити теоретичні питання щодо символізації художніх образів. Окреслено головні шляхи реалізації образів-символів у текстовій структурі новел Р. Музіля «Ґріджія», «Португалка» і «Тонка», які входять до трилогії «Три жінки». Акцентовано увагу також на ролі і функції символів в образотворенні австрійського письменника в контексті малої рози. Вказано на їхнє значення та місце в художніх творах як одного з ключових елементів композиції.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries№4.3 (44.3);-
dc.subjectсимвол, символізація, художній образ, архетип, образ-символ, пейзажuk
dc.titleОбразотворча функція символів у новелах Роберта Музіляuk
dc.title.alternativeTHE CHARAKTER-CREATIONAL FUNCTION OF THE SYMBOLS IN THE NOVELS OF ROBERT MUSILuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Образотворча функція символів у творах малої прози Р.Музіля.pdfСтаття202.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.