Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоломідова, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2018-10-29T19:29:58Z-
dc.date.available2018-10-29T19:29:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМолодий вченийuk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21784-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу дослідити теоретичні питання щодо символізації художніх образів. Окреслено головні шляхи реалізації образів-символів у текстовій структурі новел Р. Музіля «Ґріджія», «Португалка» і «Тонка», які входять до трилогії «Три жінки». Акцентовано увагу також на ролі і функції символів в образотворенні австрійського письменника в контексті малої рози. Вказано на їхнє значення та місце в художніх творах як одного з ключових елементів композиції.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries№4.3 (44.3);-
dc.subjectсимвол, символізація, художній образ, архетип, образ-символ, пейзажuk
dc.titleОбразотворча функція символів у новелах Роберта Музіляuk
dc.title.alternativeTHE CHARAKTER-CREATIONAL FUNCTION OF THE SYMBOLS IN THE NOVELS OF ROBERT MUSILuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.