Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабовецький, Б.Є.-
dc.date.accessioned2018-10-31T09:38:36Z-
dc.date.available2018-10-31T09:38:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрабовецький, Б. Є. Прогнозно–аналітичні аспекти маркетингу інновацій [Текст] / Б. Є. Грабовецький, Л. Д. Глущенко, Т. М. Пілявоз // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 80-83. – бібліогр.:с.83(6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21858-
dc.description.abstractРозглянуто концептуальні засади маркетингу інновацій. Досліджено особливості прогнозування маркетингових інновацій. Запропоновано послідовність реалізації основних методів прогнозування маркетингу інновацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectмаркетинг інноваційuk
dc.subjectметоди прогнозуванняuk
dc.titleПрогнозно–аналітичні аспекти маркетингу інноваційuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.