Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаконечна, Т.В.-
dc.contributor.authorМастеляк, Л.В.-
dc.date.accessioned2018-11-26T09:43:03Z-
dc.date.available2018-11-26T09:43:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНаконечна, Т. В. Впровадження маркетингових та логістичних методів у сферу поводження з побутовими відходами [Текст] / Т. В. Наконечна, Л. В. Мастеляк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 17№Ч.2. – С. 12–16uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22317-
dc.description.abstractУ статті розглянуто маркетингові та логістичні заходи у сфері поводження з побутовими відходами та зазначено необхідність переорієнтації національної економіки на біоекономіку на державному та регіональному рівнях. Виділено основні суб’єкти (ініціативні групи) у сфері боротьби з відходами та показано основні маркетингові та логістичні заходи щодо екологічного розвитку. Зазначено необхідність розроблення національної екологічної стратегії та перехід до біоекономіки через застосування масштабного та комплексного підходів.uk
dc.description.abstractIn the article, there are considered marketing and logistics activities in the field of household waste management and is noted the need to reorient the national economy in the bio-economy at state and regional levels, are selected core subjects (initiative groups) in the waste control sphere and is shown the main marketing and logistic measures for the field of ecological development. It is indicated the need for the development of the national ecological strategy and the transition to the bioeconomy through the using of large-scale and complex approach.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингові та логістичні заходиuk
dc.subjectпобутові відходиuk
dc.subjectбіоекономікаuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectекологіяuk
dc.subjectутилізаціяuk
dc.titleВпровадження маркетингових та логістичних методів у сферу поводження з побутовими відходамиuk
dc.title.alternativeIMPLEMENTATION OF MARKETING AND LOGISTICS METHODS IN THE SPHERE OF HOUSEHOLD WASTE MANAGEMENTuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 17 Частина 2 - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.