Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22464
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарун, О. А.-
dc.date.accessioned2018-11-30T09:00:10Z-
dc.date.available2018-11-30T09:00:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationХарун, О. А. Формуваання креативності персоналу за умов інноваційного розвитку підприємств [Текст] / О. А. Харун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.2. – С. 142-146. – бібліогр.:с.145(17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22464-
dc.description.abstractстатті розглянуто сутність понять «креативність» та «креативний персонал». Розкрито послідовність розроблення креативних ідей. Визначено основні ознаки характеру, що властиві для креативних людей, та якості креативних працівників. Наведено класифікацію компонентів креативних ресурсів персоналу підприємства. Встановлено, що найважливішим способом підвищення креативності персоналу є мотивація. Виокремлено фактори, що впливають на креативне становлення персоналу підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectкреативний песоналuk
dc.titleФормуваання креативності персоналу за умов інноваційного розвитку підприємствuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 16 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ.pdf338.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.