Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвраменко, Квітослава Богданівна-
dc.date.accessioned2014-11-24T09:16:52Z-
dc.date.available2014-11-24T09:16:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАвраменко, К. Б. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти України [Текст] / К. Б. Авраменко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип.30. – С. 7–9. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с.8–9 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/228-
dc.descriptionTheoretical principles of realization of educational innovations in higher pedagogical educational establishments of Ukraine have been examined in the article. An author has paid much attention to special features of innovative approach in teacher training in the system of higher pedagogical education of Ukraine. Key words: educational innovations, teacher training, domestic and foreign experience, system of higher pedagogical education, innovative approaches, traditional approaches.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах України. Автор акцентує увагу на особливостях інноваційного підходу при підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти України. Ключові слова: освітні інновації, підготовка вчителів, сис-тема вищої педагогічної освіти, інноваційні підходи, традиційні підходи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота-
dc.subjectосвітні інноваціїuk
dc.subjectпідготовка вчителівuk
dc.subjectсистема вищої педагогічної освітиuk
dc.subjectінноваційні підходиuk
dc.subjectтрадиційні підходиuk
dc.titleТеоретичні засади реалізації освітніх інновацій у підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти Україниuk
dc.title.alternativeTheoretical principles of innovative training of teachers in the system of higher pedagogical education of Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.