Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимочко, Людмила Юріївна-
dc.contributor.authorДемчинська, Мирослава Іванівна-
dc.contributor.authorСимочко, Віталій Вікторович-
dc.date.accessioned2015-05-22T12:05:32Z-
dc.date.available2015-05-22T12:05:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСимочко, Л. Ю. Інформаційні технології в екологічній освіті студентів вищих навчальних закладів [Текст] / Л. Ю. Симочко, М. І. Демчинська, В. В. Симочко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Біологія / гол. ред. В.І.Комендар. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2012. – Вип. 33. – С. 185–188. – Бібліогр.: с. 188 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2294-
dc.descriptionIn article use of information technology in the course of studying of ecology by students is analysed. The card is developed for verification of the acquired material for the purpose of increase of efficiency of educational process. Key words: information technologies, ecological education, ecology.uk
dc.description.abstractв статті проаналізовано застосування інформаційних технологій в процесі вивчення екології студентами. Розроблено картку для верифікації закріпленого матеріалу студентами з метою підвищення ефективності навчального процесу. Ключові слова: інформаційні технології, екологічна освіта, екологія.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesБіологія;-
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectекологічна освітаuk
dc.subjectекологіяuk
dc.titleІнформаційні технології в екологічній освіті студентів вищих навчальних закладівuk
dc.title.alternativeInformation technology in ecological formation of students of higher educational institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Біологія. Випуск 33 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.