Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШетеля, Віктор Іванович-
dc.date.accessioned2018-12-17T08:26:54Z-
dc.date.available2018-12-17T08:26:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШетеля, Віктор Суспільно-виховний потенціал лірики В. Ґренджі-Донського 20–30-х рр. (на матеріалі журналів «Пчілка» та «Наша земля») / В. Шетеля // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород, 2015. – Вип. 20. – С. 145-151.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23069-
dc.description.abstractУ статті досліджено ідейно-художні особливості лірики В. Ґренджі- Донського, вміщеної на сторінках журналів «Пчілка» та «Наша земля».uk
dc.description.abstractThe article studies ideological and artistic features of lyrics of V. Grendzha-Donsky, published in the journals «Pchilka» and «Nasha Zemlja».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesСучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 20.;-
dc.subjectперіодична пресаuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectморально-етичний виховний комплексuk
dc.subjectнаціонально-патріотичний виховний комплексuk
dc.subjectісторична пам’ятьuk
dc.subjectнаціональна свідомість.uk
dc.subjectperiodicalsuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectthe moral and ethical educational complexuk
dc.subjecthistorical memoryuk
dc.subjectnational consciousnessuk
dc.titleСуспільно-виховний потенціал лірики В. Ґренджі-Донського 20–30-х рр. (на матеріалі журналів «Пчілка» та «Наша земля»)uk
dc.title.alternativeSocial and Educational Potential of Lyrics of Vasyl Grendzha-Donsky 20-30's (on the Magazine «Pchilka» and «Nasha Zemlja»)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 20 - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Віктор ШЕТЕЛЯ.pdf352.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.