Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2018-12-25T18:37:59Z-
dc.date.available2018-12-25T18:37:59Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationСтароста В.І. Навчальні завдання в шкільних збірниках задач і вправ з хімії // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. праць / Редкол. К.: Педагогічна думка, 2004. Ред.кол. В.М.Мадзігон. Вип.5. С. 49-55. ISBN 966-644-022-9.uk
dc.identifier.isbn966-644-022-9.-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23196-
dc.description.abstractНа примере пяти школьных сборников задач и упражнений по химии (изданных с 1934 г. до современных) проанализированы учебные задания с точки зрения их содержания и способов деятельности. Указаны возможные пути повышения их эффективности: применение системного похода при подборе заданий, более полное использование связи задачник–учебник, составление заданий учащимися.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів, методика навчання хіміїuk
dc.titleНавчальні завдання в шкільних збірниках задач і вправ з хіміїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2004_Starosta V_5_s_49_55.pdf605.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.