Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorСтароста, Крістіна-
dc.date.accessioned2018-12-26T18:25:20Z-
dc.date.available2018-12-26T18:25:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтароста Володимир, Попадич Олена, Староста Крістіна. Деякі аспекти адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах класичного університету. Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2017. 1(8). С. 189-200. ISSN 2307-3594uk
dc.identifier.issn2307-3594-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23214-
dc.description.abstractПроведено діагностику адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах класичного університету. Певні дидактичні труднощі у процесі адаптації першокурсників університету мають як об’єктивну (новизна у процесі навчання, нові форми і методи організації навчання та ін.), так і суб’єктивну природу (слабка шкільна підготовка; напруга, втомленість від занять; власна неорганізованість та лінощі, недостатнє вміння навчатись самостійно тощо). Важливо, що в умовах даного класичного університету у студентів-першокурсників формуються переважно оптимальні мотиваційні комплекси щодо навчання в університеті.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectадаптація, навчальна адаптація, адаптація до професійної діяльності, фахова підготовка студентів в умовах класичного університетуuk
dc.titleДеякі аспекти адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах класичного університетуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Starosta Volodymyr, Popadych Olena, Starosta Kristina_s. 189-200.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.