Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2018-12-26T18:57:27Z-
dc.date.available2018-12-26T18:57:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтароста Володимир. Педагогічний моніторинг та педагогічна діагностика: сутність і взаємозв’язок понять. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки. 2017. № 4 (59). С. 499-505. ISSN 2518-7813.uk
dc.identifier.issn2518-7813-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23215-
dc.description.abstractПроаналізовано підходи дослідників щодо визначення сутнісних ознак понять «педагогічний моніторинг» та «педагогічна діагностика». Показано, що педагогічна діагностика як процес (діагностування) є компонентом педагогічного моніторингу, оскільки останній має ознаку неперервності, а діагностика – епізодична (дискретна), має свою специфічну структуру і є особливим видом професійної діяльності, початковою і завершальним ланкою в технологічному ланцюжку вирішення педагогічних завдань освітнього процесу. Виокремлено наступні підходи до трактування поняття «педагогічна діагностика»: системний, цільовий та процесуальний, комплексний.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмоніторинг, діагностика, педагогічний моніторинг, педагогічна діагностика, контроль навчальних досягненьuk
dc.titleПедагогічний моніторинг та педагогічна діагностика: сутність і взаємозв’язок понятьuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Starosta Volodymyr_4(59) s. 499-505.pdf5.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.