Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23218
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-26T19:31:25Z | - |
dc.date.available | 2018-12-26T19:31:25Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Староста В. І. Н. М. Буринська про навчальні завдання з хімії. Хімічна та екологічна освіта: стан і перспективи розвитку: збірник наукових праць Міжн. науково-практ. інтернет-конференції (м. Вінниця, 30 листопада 2017 р.). За заг. ред. О. А. Блажко. Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. С. 6-8. ISBN 978-966-924-684-4. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-924-684-4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23218 | - |
dc.description.abstract | Раскрываются взгляды Н. Н. Буринской о роли учебных заданий по химии (функции, методика применения, разработка заданий и т.д.). Показано, что научно-педагогическая деятельность Н. Н. Буринской оказала существенное влияние на теорию и практику применения учебных заданий по химии в Украине. The views of N. M. Burinska on the role of educational tasks in chemistry are revealed (functions, method of application, construction of tasks, etc.). It was shown that the scientific and pedagogical activity of N. M. Burinska had a significant influence on the theory and practice of the application of educational tasks in chemistry in Ukraine. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Н.М.Буринська, методика навчання хімії, навчальні завдання | uk |
dc.title | Н. М. Буринська про навчальні завдання з хімії | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Starosta Volodymyr_s.6-8.pdf | 4.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.