Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23289
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горошко, Юрій Васильович | - |
dc.contributor.author | Мельник, Валентин Іванович | - |
dc.contributor.author | Міца, Олександр Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-12T12:04:04Z | - |
dc.date.available | 2019-01-12T12:04:04Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Горошко, Ю. В. Про турніри юних інформатиків / Ю. В. Горошко, В. І. Мельник, О. В. Міца // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 32-39. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23289 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано Всеукраїнські турніри юних інформатиків за останні роки. Розглянуто особливості проведення кожного з трьох турів турніру. Показано позитивну динаміку зростання кількості команд з 2013 року. Наведено розбір задач третього туру турніру 2017 р. З’ясовано, що серед проблем щодо турніру важливою є відсутність офіційного онлайн-ресурсу турніру, тому пропонується організувати відповідний сайт для збереження даних про турніри – умови задач як першого, так і третього турів, учнівські розв’язки задач першого туру, підсумкові таблиці з результатами тощо. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | турнір юних інформатиків | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.title | Про турніри юних інформатиків | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри інформаційних управляючих систем та технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Horoshko_Melnyk_Mitsa.pdf | 634.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.