Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлашин, Микола Васильович-
dc.contributor.authorДрік, А. Л.-
dc.contributor.authorІсак, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2019-02-27T09:00:48Z-
dc.date.available2019-02-27T09:00:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФедір Брецко – автор шкільних підручників з історії та правознавства, педагог–новатор [Текст] / М. В. Олашин, А. Л. Дрік, Ю. І. Ісак // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Історія / відп. за вип. Н. П. Керецман. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (37). – С. 144-151. – Бібліогр.: с. 150-151 ( 31 назв). – Рез.: англ., рос.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23669-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості багаторічної педагогічної та науково-дослідницької діяльності знаного закарпатського вчителя історії Федора Брецка, його досвіду підготовки майбутніх учителів історії, наголос в якій ставиться на засвоєнні ними діяльнісного підходу й усвідомленні гуманітарної спрямованості навчально-виховного процесу в контексті потреби розвитку в учнів умінь і навичок сформованої особистості, насамперед здатності застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів.uk
dc.description.abstractВ статье раскрываются особенности многолетней педагогической и научно-исследовательской деятель- ности известного закарпатского учителя истории Федора Брецко, его опыта подготовки будущих учителей истории, упор в которой делается на усвоении ими деятельностного подхода и осознании гуманитарной направленности учебно-воспитательного процесса в контексте необходимости развития у учащихся умений и навыков сложившейся личности, прежде всего способности применять на практике полученные знания по различным учебным предметам.uk
dc.description.abstractThe article reveals the peculiarities of the long-term pedagogical and research activities of well-known transcarpathian history teacher Fedir Bretsko, his experience of preparing of the future history teachers, the focus of which is on assimilation of the activity approach and awareness of the humanitarian orientation of the educational process in the context of the need for pupils to develop their abilities and skills of the developed person, the ability to apply the knowledge gained in practice from different educational subjects.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectпедагогічний досвідuk
dc.subjectтворча майстерня вчителя історіїuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів історіїuk
dc.titleФедір Брецко - автор шкільних підручників з історії та правознавства, педагог-новаторuk
dc.title.alternativeFedir Bretsko - the Author of School Textbooks on History and Science of Law, a New Type Teacheruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Історія Випуск 2(37) - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕДІР БРЕЦКО – АВТОР ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ.pdf344.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.