Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМочалов, Юрій Олександрович-
dc.date.accessioned2019-03-11T11:13:31Z-
dc.date.available2019-03-11T11:13:31Z-
dc.date.issued2014-02-
dc.identifier.citationМочалов Ю.О. Запобігання виникненню помилок і конфліктів у договірних відносинах медичних закладів і страхових організацій / Ю.О. Мочалов // Журнал заступника головного лікаря. - 2014. - № 2. - С. 48 - 55.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23812-
dc.description.abstractНині, за відсутності в Україні системи загальнодержавного обов’язкового медичного страхування, в окремих місцевостях з ініціативи роботодавців або іноді й самих громадян укладаються та діють договори добровільного медичного страхування між юридичними особами та страховими організаціями на користь фізичних осіб або між власне фізичними особами та страховиками. Функціонування такої системи потребує злагодженої та постійної роботи з урегулювання збитків за договорами добровільного медичного страхування, організації надання медичних послуг (допомоги) та їх оплати. Так звана «сервісна» ланка відіграє важливу роль у бізнес-про цесі добровільного медичного страхування. З огляду на світову практику, можна стверджувати, що цивільно-правові відносини типу «лікувально-профілактичний заклад — страхова компанія (асистанс)» — імовірно, найбільш поширені у сфері медичних послуг за добровільним медичним страхуванням. У світі все більше медичних закладів відмовляється від схеми «медичний заклад — пацієнт». При цьому на страховика перекладається «тягар» досягнення домовленостей з конкретним громадянином (пацієнтом) про обсяг і якість медичних послуг, які буде передбачено майбутнім договором добровільного медичного страхування. Для комерційно орієнтованого медичного закладу такі правовідносини мають сенс.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ "Прес-Альянс"uk
dc.relation.ispartofseries2;-
dc.subjectздоров'яuk
dc.subjectстрахуванняuk
dc.subjectмедичні закладиuk
dc.subjectдоговориuk
dc.subjectконфліктuk
dc.subjectпомилкиuk
dc.titleЗАПОБІГАННЯ ВИНИКНЕННЮ ПОМИЛОК І КОНФЛІКТІВ У ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИНАХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ І СТРАХОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙuk
dc.title.alternativeЗапобігання виникненню помилок і конфліктів у договірних відносинах медичних закладів і страхових організаційuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри стоматології дитячого віку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pages from ZGL_#2_2014_inet.pdfтекст73.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.