Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудар, Т.Г.-
dc.contributor.authorДудар, В.Т.-
dc.date.accessioned2019-04-02T10:49:20Z-
dc.date.available2019-04-02T10:49:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтратегічні орієнтири розвитку агропродовольчого ринку України на шляху до євроінтеграції [Текст] / Т. Г. Дудар, В. Т. Дудар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 23–26. – Бібліогр. : с. 26 (8 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23942-
dc.description.abstractУ статті досліджено стратегічні орієнтири розвитку вітчизняного агропродовольчого ринку в умовах глобалізації, доведено потребу забезпечення та гарантування якості сільськогосподарської продукції на шляху України до євроінтеграції.uk
dc.description.abstractThis article explores the strategic guidelines of the domestic food market in the context of globalization, the need for proven software and quality assurance of agricultural products towards Ukraine's European integration. Keywords: agro-food market, strategic objectives, globalization, product quality, European integration, competition.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.subjectагропродовольчий ринокuk
dc.subjectстратегічні орієнтириuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.subjectєвроінтеграціяuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.titleСтратегічні орієнтири розвитку агропродовольчого ринку України на щляху до євроінтеграціїuk
dc.title.alternativeStrategic guidelines of the domestic food market of Ukraine towards European integrationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.