Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБочко, О.Ю.-
dc.contributor.authorСоломка, З.І.-
dc.date.accessioned2019-04-02T12:11:34Z-
dc.date.available2019-04-02T12:11:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВплив директ-маркетингу на поведінку споживачів [Текст] / О. Ю. Бочко, З. І. Соломка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 57–60. – Бібліогр. : с. 60 (6 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23954-
dc.description.abstractВ статті розкриваються переваги використання директ-маркетингу в сучасних умовах. Обґрунтовується рівень впливу системи директ-маркетингу на поведінку споживачів. Досліджено основні етапи формування директ маркетингової кампанії на підприємстві. Доведено, що для ефективної роботи директ-маркетингу необхідно: створити клієнтську базу, зацікавити споживача шляхом індивідуального підходу до кожного з них тощо.uk
dc.description.abstractThe advantages of direct-marketing complementarary in contemporary conditions are disclosed in the article/ The level or influence of direct-marketing system on consumers behavior is substantiated/ the main stages of formation of direct-marketing campaign at an enterprice are researched. Ft is proved that for the effective acting of direct-marketing it is recessary to create clintele base, interest a consumer by means of individial approach to each of them. Key words: irect-marketing, marketing communications, post distribution, market, ener-price, goods, clientele, marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.subjectдирект-маркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectпоштова розсилкаuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectтовариuk
dc.subjectклієнтиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleВплив директ-маркетингу на поведінку споживачівuk
dc.title.alternativeInfluence of direct-marketing on consumers behavioruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.