Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛендєл, О.Д.-
dc.contributor.authorМагурська, Ж.Ф.-
dc.date.accessioned2019-04-03T12:22:24Z-
dc.date.available2019-04-03T12:22:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМаркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні [Текст] / О. Д. Лендєл, Ж. Ф. Магурська // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 129–137. – Бібліогр. : с. 136-137 (16 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23980-
dc.description.abstractВ статті досліджуються передумови та особливості застосування маркетингового стратегічного планування розвитку туристично-рекреаційного комплексу на регіональному рівні. Основна увага приділена аналізу існуючої системи управління розвитком,визначенонапрямки, роль та завдання маркетингової діяльності в реалізації стратегії. В практичному аспекті, для застосування маркетингового стратегічного планування запропоновано процес здійснення такого планування на галузевому та регіональному рівнях.uk
dc.description.abstractThe preconditions and the peculiarities of marketing strategic planning of the tourism center at the regional level have been investigated in the article. The main attention is paid to analysis of the existing management system development, and the direction, role and task of marketing activities in implementing the strategy. In practical aspect the process of caring out the planning on the branch and regional level has been proposed for the application of marketing strategicplanning.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингове стратегічне плануванняuk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectтуристично-рекреаційний комплексuk
dc.titleМаркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівніuk
dc.title.alternativeMarketing strategic planning of tourism and recreation industry development at regional leveluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (35)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.