Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/241
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гапонова, Олена Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-26T09:23:42Z | - |
dc.date.available | 2014-11-26T09:23:42Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гапонова, О. Ю. Методи і форми розвитку інформаційно-комунікаційних умінь учителів початкової школи у системі післядипломної освіти [Текст] / О. Ю. Гапонова. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 37–39. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 38–39 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/241 | - |
dc.description | The article deals with the basic methods and forms of training primary school teachers to the introduction of information technologies in the educational process. Among the methods described: explanatory, illustrative, reproductive, problematic, partly retrieval, research, self-study, evaluation. According to our understanding, the most effective form of learning skills as part of postgraduate education is a laboratory classes. Key words: continuing education, primary school teachers, information technology, forms and methods of learning, professional competence. | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання основних методів і форм підготовки вчителів початкової школи до впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Серед методів охарактеризовані такі: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький, самостійної роботи, оцінний. Ключові слова: післядипломна освіта, вчителі початкової школи, інформаційні технології, форми і методи навчання, професійна компетентність | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | післядипломна освіта | uk |
dc.subject | вчителі початкової школи | - |
dc.subject | інформаційні технології | - |
dc.subject | форми і методи навчання | - |
dc.subject | професійна компетентність | - |
dc.title | Методи і форми розвитку інформаційно-комунікаційних умінь учителів початкової школи у системі післядипломної освіти | uk |
dc.title.alternative | Methods and forms of development of information and communication skills in primary school teachers in the system of post-graduate education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИ І ФОРМИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ УМІНЬ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ.pdf | 3.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.