Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГапонова, Олена Юріївна-
dc.date.accessioned2014-11-26T09:23:42Z-
dc.date.available2014-11-26T09:23:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГапонова, О. Ю. Методи і форми розвитку інформаційно-комунікаційних умінь учителів початкової школи у системі післядипломної освіти [Текст] / О. Ю. Гапонова. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 37–39. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 38–39 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/241-
dc.descriptionThe article deals with the basic methods and forms of training primary school teachers to the introduction of information technologies in the educational process. Among the methods described: explanatory, illustrative, reproductive, problematic, partly retrieval, research, self-study, evaluation. According to our understanding, the most effective form of learning skills as part of postgraduate education is a laboratory classes. Key words: continuing education, primary school teachers, information technology, forms and methods of learning, professional competence.-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання основних методів і форм підготовки вчителів початкової школи до впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Серед методів охарактеризовані такі: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький, самостійної роботи, оцінний. Ключові слова: післядипломна освіта, вчителі початкової школи, інформаційні технології, форми і методи навчання, професійна компетентністьuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпіслядипломна освітаuk
dc.subjectвчителі початкової школи-
dc.subjectінформаційні технології-
dc.subjectформи і методи навчання-
dc.subjectпрофесійна компетентність-
dc.titleМетоди і форми розвитку інформаційно-комунікаційних умінь учителів початкової школи у системі післядипломної освітиuk
dc.title.alternativeMethods and forms of development of information and communication skills in primary school teachers in the system of post-graduate educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.