Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлажей, І. О.-
dc.date.accessioned2019-04-22T12:27:34Z-
dc.date.available2019-04-22T12:27:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБлажей, І. О. Екологічний брендинг як невід`ємна частина концепції сталого розвитку суспільства [Текст] / І. О. Блажей // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.1. – С. 15–19. – Бібліогр.: с. 19 (18 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24238-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто вплив екологічного брендингу на становлення концепції сталого розвитку в умо- вах зміни споживчих трендів на більш довкільно орієнтовані. Проаналізовано рівень залучення брендів у створення культури сталого споживання з урахуванням їхнього впливу на свідомість споживача. Пояснюється значення екологічного бренду як одного з чинників реалізації стратегії сталого розвитку. Описано переваги та недоліки активного використання брендів як інструментів стратегії сталого розвитку. Визначена важливість контрольованого підходу до даного процесу.uk
dc.description.abstractThe paper considers the effect of environmental branding on the formation of the sustainable development concept in the context of changing consumer trends to more environmentally oriented. The level of brand involvement in the ьcreation of a sustainable consumption culture, while taking into account their influence on the consumer’s consciousness, is analyzed. The importance of the ecological brand as one of the factors of the sustainable development strategy implementation is explained. The advantages and disadvantages of active use of brands as tools of the sustainable development strategy are described. Importance of a controlled approach to this process is determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectекологічний брендuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectстале споживанняuk
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjectдодаткова вартістьuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectsustainable developmentuk
dc.subjectenvironmental branduk
dc.subjectsustainable consumptionuk
dc.subjectcorporate social responsibilityuk
dc.subjectadded valueuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.titleЕкологічний брендинг як невід`ємна частина концепції сталого розвитку суспільстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 1 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕКОЛОГІЧНИЙ БРЕНДИНГ ЯК НЕВІД’ЄМНА ЧАСТИНА.pdf322.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.