Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24249
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКожухівська, Р. Б.-
dc.contributor.authorСаковська, О. М.-
dc.date.accessioned2019-04-23T07:24:51Z-
dc.date.available2019-04-23T07:24:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЕфективність використання інтернет-реклами санаторно-курортними закладами України [Текст] / Р. Б. Кожухівсьеа, О. М. Саковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 20№Ч. 2. – С. 50-56. – Бібліогр.: с.55 ( 19 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24249-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методику визначення ефективності рекламно-маркетингової діяльності на регіональному рівні. Запропоновано інноваційну форму оцінки ефективності рекламно-маркетингової діяльності та надано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності просування туристичного продукту на регіональному рівні з використанням показників системи просування і коефіцієнта ефективності рекламної діяльності. Досліджено витрати на рекламні заходи, що стосуються просування санаторно-курортних послуг. На основі інноваційної методики оцінки ефективності проведення рекламної діяльності розраховано показники ефективності рекламно-маркетингової діяльності на регіональному рівні. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні чинників, що впливають на ефективність просування туристичного продукту, і розробленні системи показників ефективності просування туристичного продукту на регіональному рівні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectсанаторно-курортний закладuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрегіонuk
dc.titleЕфективність використання інтернет-реклами санаторно-курортними закладами Україниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 20 Частина 2 - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ.pdf367.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.