Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздовський, Ярослав Петрович-
dc.contributor.authorЮрош, В. В.-
dc.date.accessioned2019-04-23T11:40:23Z-
dc.date.available2019-04-23T11:40:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДроздовський, Я. П. Проблеми формування і розвитку бренду України на міжнародній арені [Текст] / Я. П. Дроздовський, В. В. Юрош // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.1. – С. 106–109. – Бібліогр.: с. 109 (12 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24276-
dc.description.abstractПроаналізовано імідж України у сфері міжнародних відносин з урахуванням зовнішніх та внутрішніх чинників впливу. Розглянуто особливості формування бренду України як країни пострадянського простору зі значними економічними проблемами. Наведено приклади брендів та процесів ребрендингу європейських держав. На основі проведеного аналізу сформульовано основні заходи для швидкої побудови позитивного бренду України.uk
dc.description.abstractThe paper analyzes the image of Ukraine in international relations according to external and internal factors of influence. The article discusses the features of the brand of Ukraine as a country with significant post-Soviet economic problems. Examples of brands and the rebranding processes of different European nations are used for Ukraine as experience in research. For rapid construction of a positive brand of Ukraine were formed basic solutions of current problemsuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectнаціональний брендuk
dc.subjectбренд державиuk
dc.subjectребрендингuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectnational branduk
dc.subjectstate branduk
dc.subjectrebrandinguk
dc.subjectimageuk
dc.subjectpositioninguk
dc.titleПроблеми формування і розвитку бренду України на міжнародній ареніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 1 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ БРЕНДУ УКРАЇНИ.pdf268.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.