Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ерфан, Віталій Йосипович | - |
dc.contributor.author | Довба, Іванна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T04:30:49Z | - |
dc.date.available | 2019-04-24T04:30:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | PR-технології в менеджменті та адмініструванні: навч.-метод. комплекс з навч. дисципліни для студ. третього курсу, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 073 «Менеджмент», освітнього рівня: бакалавр /уклад.: В.Й. Ерфан, І.В. Довба. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2019. 35 с. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24286 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24286 | - |
dc.description.abstract | Метою викладання навчальної дисципліни «PR-технології в менеджменті та адмініструванні» є оволодіння студентами системою теоретичних основ технологій зв’язків з громадськістю, для того, щоб навчитись керувати діями різних груп громадськості, пов’язаних з організацією, таким чином, щоб ці групи забезпечували доступ до бажаних ресурсів і позитивно впливали на прибуток, діяльність замовника й, навпаки, обмежували доступ до ресурсів і впливали на діяльність конкурента. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгородський національний університет | uk |
dc.subject | PR-технології в менеджменті | uk |
dc.subject | PR-технології в адмініструванні | uk |
dc.title | PR-технології в менеджменті та адмініструванні | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МНК ПР - технології 24.04.19.pdf | 378.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.