Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКліпкова, О. І.-
dc.contributor.authorГабер, А. М.-
dc.date.accessioned2019-05-02T11:11:48Z-
dc.date.available2019-05-02T11:11:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКліпкова, О. І. Особливості інноваційного бізнес-плану підприємства [Текст] / О. І. Кліпкова, А. М. Габер // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.2. – С. 24–27. – Бібліогр.: с. 27 (10 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24325-
dc.description.abstractУ статті розглянуто умови та особливості формування інноваційного бізнес-плану підприємства. Визначено цілі, що стоять перед підприємством під час планування інноваційної діяльності, та проблеми, які перешкоджають її успішній реалізації. Зосереджено увагу на способах комерціалізації інноваційного продукту, досліджено їх зміст та ситуації використання, виявлено та проаналізовано фактори впливу на його створення й реалізацію.uk
dc.description.abstractThe article examines the conditions and characteristics of the innovative business plan. The emphasis is on ways to commercialize innovative product. These methods include the conclusion of a license agreement, franchise agreement, making a “deal turnkey” complete waiver to develop ideas for the benefit of the counterparty and sharing innovations with investors and through joint venture business. Argued that innovative product design as a result requires a dynamic study environment, of external and internal determinants. The peculiarity of organizations that are influenced by external factors is to a greater extent that they are more prone to innovations that are more adapted to environmental changes.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectінноваційний бізнес-планuk
dc.subjectінноваційний проектuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectінноваційний продуктuk
dc.subjectinnovative business planuk
dc.subjectinnovative projectuk
dc.subjectinnovative developmentuk
dc.subjectinnovative productuk
dc.subjectinnovationuk
dc.titleОсобливості інноваційного бізнес-плану підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 2 - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.