Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛукашова, Л. В.-
dc.date.accessioned2019-05-07T10:12:34Z-
dc.date.available2019-05-07T10:12:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛукашова, Л. В. Методичні засади атрибутивного підходу до господарської діяльності суб`єктів малого підприємництва [Текст] / Л. В. Лукашова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.2. – С. 90–95. – Бібліогр.: с. 94 (11 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24362-
dc.description.abstractУ статті науково обґрунтовано та доведено доцільність застосування атрибутивного підходу до господарської діяльності суб’єктів малого підприємництва. Класичний атрибутивний підхід адаптований з урахуванням осо- бливостей стану та розвитку національного малого підприємництва. Визначені основні кількісні та якісні атрибутивні характеристики. Запропоновано пріоритетні методи аналізу господарської діяльності в межах атрибутивного підходу. Результати дослідження в подальшому будуть використані для формулювання принципів фасилітації розвитку малого підприємництва в Україні.У статті науково обґрунтовано та доведено доцільність застосування атрибутивного підходу до господарської діяльності суб’єктів малого підприємництва. Класичний атрибутивний підхід адаптований з урахуванням особливостей стану та розвитку національного малого підприємництва. Визначені основні кількісні та якісні атрибутивні характеристики. Запропоновано пріоритетні методи аналізу господарської діяльності в межах атрибутивного підходу. Результати дослідження в подальшому будуть використані для формулювання принципів фасилітації розвитку малого підприємництва в Україні.uk
dc.description.abstractThe article scientifically substantiates and proves the feasibility of applying the attributive approach to the economic activity of small business entities. The classical attributive approach is adapted taking into account the peculiarities of the state and development of the national small business. The basic quantitative and qualitative attribute characteristics are determined. The priority methods of the analysis of economic activity in the framework of the attributive approach are offered. The results of the study will be further used to formulate the principles of the facilitation of small business development in Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectатрибутивний підхідuk
dc.subjectатрибутивні характеристикиuk
dc.subjectсуб’єкти малого підприємництваuk
dc.subjectattributive approachuk
dc.subjectattributive characteristicsuk
dc.subjectsmall business entitiesuk
dc.subjectmicro-entitiesuk
dc.titleМетодичні засади атрибутивного підходу до господарської діяльності суб`єктів малого підприємництваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 2 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АТРИБУТИВНОГО ПІДХОДУ.pdf424.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.