Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізік, Ю.І.-
dc.contributor.authorКонопліна, О.О.-
dc.date.accessioned2019-05-07T10:36:13Z-
dc.date.available2019-05-07T10:36:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМізік, Ю. І. Стратегічний моніторинг як інструмент управління діловою репутацією підприємств водопостачання та водовідведення [Текст] / Ю. І. Мізік, О. О. Конопліна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.2. – С. 120–123. – Бібліогр.: с. 123 (9 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24366-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню стратегічного моніторингу як інструменту управління діловою репутацією підприємств водопостачання та водовідведення. Досліджено систему стратегічного моніторингу ділової репутації та її складники. Висвітлено основні завдання стратегічного моніторингу. Розглянуто основні заходи формування стратегії управління діловою репутацією. Запропоновано етапи стратегічного моніторингу ділової репутації.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of strategic monitoring as a tool for managing the business reputation of Ukrainian water services enterprises. Monitoring is the main tool allowing to respond quickly to constant changes in the external and internal environment (stakeholders) that affect the business reputation. Strategic monitoring combines the mechanisms of analysis, direct monitoring and controlling. For the processing of information, criteria are set for assessing the results obtained. On the basis of the analysis of the indicators on the chosen criteria, the management takes decisions on the formation, increase of the level of business reputation or taking measures for its protection, maintenance.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectпідприємства водопостачання та водовідведенняuk
dc.subjectстратегічний моніторингuk
dc.subjectділова репутаціяuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectwater services enterprisesuk
dc.subjectstrategical monitoringuk
dc.subjectstakeholdersuk
dc.subjectbusiness reputationuk
dc.subjectsystemuk
dc.titleСтратегічний моніторинг як інструмент управління діловою репутацією підприємств водопостачання та водовідведенняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 2 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТРАТЕГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ.pdf365.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.