Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрич, Валерія Володимирівна-
dc.contributor.authorМолнар, Марина Євгенівна-
dc.date.accessioned2019-06-18T08:03:39Z-
dc.date.available2019-06-18T08:03:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБрич В.В. Результати вивчення ставлення до осіб з інвалідністю студентів, майбутня спеціальність яких передбачає професійну роботу з ними / В.В. Брич, М.Є. Молнар // Тези доповідей учасників міжнародної науково-практичної конференції «Система громадського здоров’я: теорія, методологія, технологія, соціальна практика та управління» (29-30 листопада 2018 року, Поляна). - Україна. Здоров’я нації. – 2018. – №4/1 (53). – С. 144-145.uk
dc.identifier.issn2077-6594-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24632-
dc.description.abstractПроаналізовано ставлення студентів спеціальностей «фізична терапія, ерготерапія» та «фізична реабілітація» до осіб з інвалідністю, оскільки їх майбутня професійна діяльність передбачає взаємодією з такими особами. Встановлено, що більшість опитаних позитивно ставиться до взаємодії з людьми з фізичними обмеженнями здоров’я, що дозволить їм більш ефективно виконувати професійні обов’язки, не вплине на психоемоційний стан, не сприятиме розвитку синдрому емоційного вигорання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДУ «Український інститут стратегічних досліджень Міністерства охорони здоров’я України»uk
dc.subjectособи з інвалідністюuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectставленняuk
dc.titleРезультати вивчення ставлення до осіб з інвалідністю студентів, майбутня спеціальність яких передбачає професійну роботу з нимиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brych_Molnar_У.ЗН_4-1_2018-144-145.pdf336.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.