Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДуло, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorМелега, Ксенія Петрівна-
dc.contributor.authorТовт, Валерій Адальбертович-
dc.date.accessioned2019-06-26T16:39:27Z-
dc.date.available2019-06-26T16:39:27Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationОцінка фізичних можливостей та рівня фізичної підготовленості учнів молодшого і середнього шкільного віку/О.А. Дуло, К.П. Мелега, В.А. Товт//Теорія і практика фізичного виховання. - 2010. - №1. - С. 46-52.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24663-
dc.descriptionThe conducted researches have established the decrease of the level of physical preparedness and physical possibilities of children of junior and middle school age. The process of physical education of pupils must be built taking into account the functional capabilities of their body.uk
dc.description.abstractПроведеними дослідженнями встановлено зниження рівня фізичної підготовленості та фізичних можливостей дітей молодшого і середнього шкільного віку. Процес фізичного виховання школярів необхідно будувати з урахуванням функціональних можливостей їх організму.uk
dc.description.sponsorshipВласні коштиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТеорія і практика фізичного вихованняuk
dc.subjectОцінка фізичних можливостей та рівня фізичної підготовленості учнів молодшого і середнього шкільного вікуuk
dc.subjectФізичні можливості, фізична підготовленість, оцінка можливостейuk
dc.titleОцінка фізичних можливостей та рівня фізичної підготовленості учнів молодшого і середнього шкільного вікуuk
dc.title.alternativeAssessment of physical abilities and level of physical preparedness of pupils of junior and middle school ageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Донецк.pdf244.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.