Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБочко, О.-
dc.date.accessioned2019-07-11T10:22:29Z-
dc.date.available2019-07-11T10:22:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБочко О. Позитивний емоційний маркетинг як привернення уваги сучасного покоління Z / О. Бочко // Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом / Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2019 р.). – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2019. С. 231-234.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24755-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;-
dc.titleПозитивний емоційний маркетинг як привернення уваги сучасного покоління Zuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бочко О.,.pdf654.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.