Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБочко, О.-
dc.date.accessioned2019-07-11T10:22:29Z-
dc.date.available2019-07-11T10:22:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБочко О. Позитивний емоційний маркетинг як привернення уваги сучасного покоління Z / О. Бочко // Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом / Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2019 р.). – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2019. С. 231-234.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24755-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;-
dc.titleПозитивний емоційний маркетинг як привернення уваги сучасного покоління Zuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бочко О.,.pdf654.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.