Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄпіхіна, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorYepikhina, Maryna-
dc.date.accessioned2019-07-16T08:24:59Z-
dc.date.available2019-07-16T08:24:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЄпіхіна, М. А. Особливості викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у новій українській школі в контексті педагогіки партнерства [Текст] / М. А. Єпіхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 1 (44). – С. 67–70.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24868-
dc.description.abstractМета статті: розкрити особливості викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у Новій українській школі в контексті педагогіки партнерства. Використані методи дослідження: теоретичні – системний аналіз педагогічної, методичної, навчально-методичної літератури та програмно-методичних матеріалів; обробка та аналіз наукових публікацій за обраною нами проблематикою; систематизація та узагальнення інформації; емпіричні методи – вивчення документації. У статті доведено актуальність реформи початкової освіти, надано аналіз останніх джерел з означеної проблеми, визначені мета, завдання та методи дослідження. З’ясовано, що інтегрований курс «Я досліджую світ» сприяє активізації пізнавальних та дослідницьких інтересів молодшого школяра. Репрезентовано стратегію навчання Inquri-based learning – навчання-дослідження на основі запитів учнів, яка є ґрунтовною у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Розкрито сутність даної стратегії, визначено особливості запитів, їх види та етапи дослідження, які є основними у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Визначено, що педагогіка партнерства є напрямом педагогіки, що пов’язаний з системою методів і прийомів виховання й навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості. Окреслено роль сучасного вчителя у контексті побудови його партнерських стосунків з учнями, досліджено особливості співпраці вчителя та учня на уроках «Я досліджую світ», розкрито умови, за яких можлива організація педагогічного партнерства.uk
dc.description.abstractThe article shows the relevance of the reform of primary education; it is determined that the New Ukrainian School is a key reform whose goal is to create a school that is comfortable for learning, which will give students not only knowledge but also the ability to use them. The author provided an analysis of the latest sources of the problem, defined the purpose, tasks and methods of research. The study found that the main innovation of the New Ukrainian School is the emergence of an integrated course «I Explore the World». It is established that this course covers the system of knowledge about nature and society, value orientations in different spheres of life, ways of research activities. The author proves that the integrated course «I Explore the World» activates the cognitive and research interest of the junior pupil. The Inquri-based learning strategy is described – learning-based research based on the students’ inquiries, which is leading in the study of the integrated course «I Explore the World». It is determined that the basis of this strategy is the intensification of curiosity of junior pupils, which affects the development of student behaviour. The significance and content of this strategy are determined, peculiarities of the queries (structured, closed, open), their types (questions for conclusions, interpretation questions, questions requiring information transfer, questions for hypotheses) and stages of research (interest, questions, finding possible answers, setting new questions, finding new information, creating, discussing, presenting), which are key in the process of studying the integrated course «I Explore the World». The author draws attention to the fact that learning based on the demands of students is not possible without a comfortable learning environment; leadership and teacher support; understanding of the level of children’s education by the teacher; openness and spontaneity of the teacher. It is determined that the Pedagogy of Partnership is the direction of pedagogy, which includes a system of devices and methods of education and training on the basis of humanism and creative approach to the development of personality. The role of a modern teacher in the context of building his partner relationships with students is outlined. The peculiarities of cooperation between the teacher and the pupil in the lessons «I Explore the World» are explored, the conditions under which the organization of the pedagogical partnership is possible.uk
dc.description.abstractЦель статьи: раскрыть особенности преподавания интегрированного курса «Я исследую мир» в Новой украинской школе в контексте педагогики партнерства. Использованные методы исследования: теоретические − системный анализ педагогической, методической, учебно-методической литературы и программно-методических материалов; обработка и анализ научных публикаций по выбранной нами проблематике; систематизация и обобщение информации; эмпирические методы - изучение документации. В статье доказана актуальность реформы начального образования, подан анализ последних источников по данной проблеме, определены цель, задачи и методы исследования. Интегрированный курс «Я исследую мир» способствует активизации познавательных и исследовательских интересов младшего школьника. Представлена стратегия обучения Inquri-based learning – обучение-исследование на основе запросов учащихся, которая является основательной в процессе изучения интегрированного курса «Я исследую мир». Раскрыта сущность данной стратегии, определены особенности запросов, их виды и этапы исследования, которые являются основными в процессе изучения интегрированного курса «Я исследую мир». Определено, что педагогика партнерства является направлением педагогики, связанная с системой методов и приемов воспитания и обучения на принципах гуманизма и творческого подхода к развитию личности. Определены роль современного учителя в контексте построения его партнерских отношений с учениками, исследованы особенности сотрудничества учителя и ученика на уроках «Я исследую мир», раскрыты условия, при которых возможна организация педагогического партнерства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота. Вип. 1(44);-
dc.subjectреформаuk
dc.subjectінтегрований курсuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectreformuk
dc.subjectintegrated courseuk
dc.subjectelementary schooluk
dc.subjectpedagogy of partnershipuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectреформаuk
dc.subjectинтегрированный курсuk
dc.subjectначальная школаuk
dc.subjectпедагогика партнерстваuk
dc.subjectвзаимодействиеuk
dc.titleОсобливості викладання інтегрованого курсу «я досліджую світ» у новій українській школі в контексті педагогіки партнерстваuk
dc.title.alternativeFeatures of studying the integrated course «i explore the world» in the new ukrainian school in the context of the pedagogy of partnershipuk
dc.title.alternativeОсобенности преподавания интегрированного курса «я исследую мир» в новой украинской школе в контексте педагогики партнерстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (44) - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єпіхіна Марина Анатоліївна.pdf349.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.