Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorKoknova, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:11:43Z-
dc.date.available2019-07-16T10:11:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКокнова, Т. А. Підгрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов [Текст] / Т. А. Кокнова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 1 (44). – С. 75–79.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24881-
dc.description.abstractКомпетентнісний підхід зараз вбачається одним із напрямів модернізації професійної освіти як в Україні так і закордоном. У лінгвометодиці вищої школи поняття професійної компетентності, у контексті професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мови, використовується не часто. Мета статті −− розглянути підґрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у її зв’язку з професійною компетентністю. Методи дослідження відносяться до теоретичних методів педагогічного дослідження і охоплюють аналіз і синтез, порівняння, узагальнення, індукцію та дедукцію, абстрагування й конкретизацію, що допомагають теоретично опрацювати наукові факти з проблеми дослідження. В ході дослідження автор пропонує розподілити педагогічні компетентності на ключові/фахові, базові та предметні. Педагогічна компетентність викладача розглядається як здатність особистості вирішувати професійні проблеми/задачі, що виникають у ситуаціях професійної педагогічної діяльності за рахунок вмілого використання знань, досвіду та цінностей. Питання формування професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мов зараз знаходиться на початковій стадії розробки і може бути розглянуто як синтез різних галузей знання із акцентом на практикоорієнтованість. Лінгвометодична компетентність у структурі професійної компетентності викладача іноземних мов має стати базовою. Перспективи подальшого дослідження спрямовані на розробку питання розвитку методики вищої школи, яка ще повинна закріпитися як з позиції свого окремого статусу у методичному дискурсі, так і стосовно необхідності виокремлення її у окрему дисципліну ЗВО.uk
dc.description.abstractCurrent requirements and demands of the society call for knowledgeable, creative, and initiative specialists in various fields, therefore education seeks to find an approach in which the integrity of the inner world of a person is ensured by its interrelation with society. Competence-based approach is now considered as one of the areas of modernization in vocational education both in Ukraine and abroad. In the linguistic methodology of the higher school, the concept of professional competence, in the context of the professional competence of the prospective teacher of a foreign language, is seldom applied. The purpose of the article is to consider the fundamentals of the origin of linguistic-and-methodical competence of prospective teachers of foreign language in connection with their professional competence. The research methods used to achieve the goal are related to the theoretical methods of pedagogical research and include analysis and synthesis, comparison, induction and deduction, abstraction and concretization, which help to theoretically substantiate scientific facts on the problem under research. Pedagogical competence is the ability of the individual to solve professional tasks/problems which arise in the situations of professional pedagogical activity due to the skillful use of knowledge, experience and values. The issue of training the professional competence of a future teacher of a foreign language is now at an early stage of development and can be considered as a synthesis of various branches of knowledge with an emphasis on practical orientation. Linguistic-andmethodical competence in the structure of the professional competence of the teacher of foreign languages should become fundamental. Prospects for further research are aimed at developing a methodology for higher education, which still needs to be consolidated both from the standpoint of its separate status in the methodological discourse, and with regard to isolate it into a separate discipline of the HEE.uk
dc.description.abstractКомпетентностный подход сейчас представляется одним из направлений модернизации профессионального образования в Украине и за рубежом. В лингвометодике высшей школы понятия профессиональной компетентности в контексте профессиональной компетентности будущего преподавателя иностранного языка, используется не часто. Цель статьи - рассмотреть основы сущностного происхождения лингвометодической компетентности будущих преподавателей иностранных языков в ее связи с профессиональной компетентностью. Методы исследования относятся к теоретическим методам педагогического исследования и охватывают анализ и синтез, сравнение, обобщение, индукцию и дедукцию, абстрагирование и конкретизацию, помогающие теоретически проработать научные факты по проблеме исследования. В ходе исследования автор предлагает распределить педагогические компетентности на: ключевые/профессиональные, базовые и предметные. Педагогическая компетентность преподавателя рассматривается, как способность личности решать профессиональные проблемы/задачи, возникающие в ситуациях профессиональной педагогической деятельности за счет умелого использования знаний, опыта и ценностей. Вопрос формирования профессиональной компетентности будущего преподавателя иностранных языков сейчас находится на начальной стадии разработки и может рассматриваться как синтез различных отраслей знания с акцентом на практическую направленность. Лингвометодическая компетентность в структуре профессиональной компетентности преподавателя иностранного языка должна стать базовой. Перспективы дальнейшего исследования направлены на разработку вопроса развития методики высшей школы, которую следует рассматривать как с позиции ее особого статуса в методическом дискурсе, так и в аспекте необходимости выделения ее в отдельную дисциплину ВУЗа.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота. Вип. 1(44);-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні викладачі іноземних мовuk
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk
dc.subjectлінгвометодична компетентністьuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectprospective teachers of foreign languagesuk
dc.subjectpedagogical competenceuk
dc.subjectlinguistic-and-methodical competenceuk
dc.subjectvocational educationuk
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk
dc.subjectбудущие преподаватели иностранных языковuk
dc.subjectпедагогическая компетентностьuk
dc.subjectлингвометодическая компетентностьuk
dc.subjectпрофессиональное образованиеuk
dc.titleПідґрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мовuk
dc.title.alternativeFundamentals of the origin of linguistic-and-methodical competence of prospective foreign language teachersuk
dc.title.alternativeОснова сущностного происхождения лингвометодической компетентности будущих преподавателей иностранных языковuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (44) - 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кокнова Тетяна Анатоліївна.pdf356.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.