Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаблоцька, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorZablotska, Iryna-
dc.date.accessioned2019-07-18T10:23:50Z-
dc.date.available2019-07-18T10:23:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗаблоцька, І. В. Сучасний стан та перспективи розвитку системи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг [Текст] / І. В. Заблоцька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип. 2 (43). – С. 89-92.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25008-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні проблеми сучасного стану підготовки фахівців у закладах професійно-технічної освіти. Здійснено аналіз основних проблем та окреслено перспективи розвитку системи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг. У статті розкрито ключові аспекти, що визначають сучасний рівень професійної підготовки фахівців у сфері послуг, проаналізовано основні підходи щодо підготовки конкурентноспроможних робітників. Мета статті спрямована на дослідження сучасного стану підготовки фахівців у закладах професійно-технічної освіти, аналіз основних проблем та окреслення перспектив розвитку системи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг. Методи дослідження: теоретичні – аналіз, узагальнення та систематизація, які дозволили виявити педагогічні положення у педагогічній і навчально-методичній літературі, систематизувати нормативно-правові документи і мате майбутніх фахівців сфери послуг у ПТНЗ України. Робітнича кваліфікація випускників закладів професійної освіти має відповідати сучасному рівню науково-технічного прогресу, тому підготовка робітничих кадрів повинна здійснюватися відповідно до концепції випереджального навчання. Найбільш істотними чинниками підвищення якості підготовки фахівців сфери послуг мають стати: необхідність теоретичної підготовки фахівців при одночасному формуванні навичок підприємницької діяльності; розробка і формування науково-методичного забезпечення, що дає змогу створити необхідну методичну базу для підготовки професійних кадрів; підвищення якості підготовки фахівців і скорочення періоду адаптації випускників на робочому місці.uk
dc.description.abstractThe article examines the current state of training of specialists in vocational education institutions, analyzes the main problems and outlines the prospects for developing the system of professional training of future specialists in the sphere of services. The purpose of the paper is to study the current state of training of specialists in vocational education institutions, to conduct analysis of main problems and to outline the prospects for the development of the professional training system for future specialists in the service sector. Methods of research: theoretical − analysis, generalisation and systematisation, which allow to reveal pedagogical positions in pedagogical and educational-methodical literature, to systematise normative-legal documents and mate future specialists of the sphere of services in the vocational schools of Ukraine. Professional qualifications of graduates of vocational education institutions should correspond to the current level of scientific and technological progress, therefore the training of working personnel should be carried out in accordance with the concept of advanced training. The purpose of modern vocational education should be aimed at updating the content of training of specialists, reviewing existing forms of educational activities of students, creating the appropriate conditions for meeting the needs of the younger generation in vocational training, retraining and training in accordance with the actual demands of society. The most significant factors in improving the quality of training specialists in the field of services should be: the need for theoretical training of specialists with the simultaneous formation of entrepreneurial skills; development and formation of scientific and methodical support that enables to create the necessary methodical basis for the training of professional personnel; improving the quality of training specialists and reducing the period of adaptation of graduates in the workplace.uk
dc.description.abstractВ статье исследовано современное состояние подготовки специалистов в учреждениях профессионально-технического образования, осуществлен анализ основных проблем и намечены перспективы развития системы профессиональной подготовки будущих специалистов сферы услуг. Цель статьи направлена на исследование современного состояния подготовки специалистов в учреждениях профессиональнотехнического образования, анализ основных проблем и определение перспектив развития системы профессиональной подготовки будущих специалистов сферы услуг. Методы исследования: теоретические − анализ, обобщение и систематизация, которые позволили выявить педагогические положения в педагогической и учебно-методической литературе, систематизировать нормативно-правовые документы и мате будущих специалистов сферы услуг в ПТУ Украины. Рабочая квалификация выпускников профессиональных учебных заведений должна соответствовать современному уровню научно-технического прогресса, поэтому подготовка рабочих кадров должна осуществляться в соответствии с концепцией опережающего обучения. Цель современного профессионально-технического образования должна быть направлена на обновление содержания подготовки специалистов, пересмотр существующих форм учебной деятельности учащихся, создание условий для удовлетворения потребностей молодого поколения в профессиональной подготовке, переподготовке и повышении квалификации в соответствии с актуальными запросами общества. Наиболее существенными факторами повышения качества подготовки специалистов сферы услуг должны стать: необходимость теоретической подготовки специалистов при одновременном формировании навыков предпринимательской деятельности; разработка и формирование научно-методического обеспечения, что позволяет создать необходимую методическую базу для подготовки профессиональных кадров; повышение качества подготовки специалистов и сокращение периода адаптации выпускников на рабочем месте.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота. Вип. 2(43);-
dc.subjectпрофесійно-технічна освітаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectперспективи професійно-технічної освітиuk
dc.subjectсфера послугuk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectperspectives of professional educationuk
dc.subjectservice industriesuk
dc.subjectпрофессионально-техническое образованиеuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectперспективы профессионально-технического образованияuk
dc.subjectсфера услугuk
dc.titleСучасний стан та перспективи розвитку системи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послугuk
dc.title.alternativeCurrent state and prospects of development of the system of professional training of future specialists in the sphere of services provisionuk
dc.title.alternativeСовременное состояние и перспективы развития системы профессиональной подготовки будущих специалистов сферы услугuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (43) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заблоцька Ірина Василівна.pdf335.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.