Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/251
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козолуп, Марія Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-28T12:24:36Z | - |
dc.date.available | 2014-11-28T12:24:36Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Козолуп, М. С. Міждисциплінарний підхід до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничих спеціальностей в університетах США [Текст] / М. С. Козолуп. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 60–63. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 62 (12 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/251 | - |
dc.description | The paper focuses attention on the application of the interdisciplinary approach to the development of academic communicative competence in the USA university students majoring in sciences. Basic principles underlying the interdisciplinary approach to teaching in American pedagogy have beeb defi ned. Various aspects of organization and administering of communication across the curriculum programs at the US universities have been discussed. The possibilities of adapting American universities’ experience for Ukrainian higher educational environment have been discussed. Key words: interdisciplinary approach, academic communicative competence, communication across the curriculum. | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню особливостей застосування міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничого профілю в університетах США. У роботі визначено основні засади використання міждисциплінарного підходу до навчання в американській педагогіці; досліджено організаційні особливості реалізації програм інтегрованої дисциплінарно-академічної комунікативної підготовки студентів природничих спеціальностей у ВНЗ США; розглянуто можливості запозичення та адаптації американського досвіду на ґрунті вищої освіти України. Ключові слова: міждисциплінарний підхід, академічна комунікативна компетенція, інтегрована дисциплінарно-академічна комунікативна підготовка студентів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | uk |
dc.subject | академічна комунікативна компетенція | uk |
dc.subject | інтегрована дисциплінарно-академічна комунікативна підготовка студентів | uk |
dc.title | Міждисциплінарний підхід до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничих спеціальностей в університетах США | uk |
dc.title.alternative | Interdisciplinary approach to the development of academic communicative competence in the students of natural scienses of the USA universities | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 30 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У.pdf | 268.73 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.