Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозолуп, Марія Степанівна-
dc.date.accessioned2014-11-28T12:24:36Z-
dc.date.available2014-11-28T12:24:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКозолуп, М. С. Міждисциплінарний підхід до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничих спеціальностей в університетах США [Текст] / М. С. Козолуп. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 60–63. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 62 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/251-
dc.descriptionThe paper focuses attention on the application of the interdisciplinary approach to the development of academic communicative competence in the USA university students majoring in sciences. Basic principles underlying the interdisciplinary approach to teaching in American pedagogy have beeb defi ned. Various aspects of organization and administering of communication across the curriculum programs at the US universities have been discussed. The possibilities of adapting American universities’ experience for Ukrainian higher educational environment have been discussed. Key words: interdisciplinary approach, academic communicative competence, communication across the curriculum.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особливостей застосування міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничого профілю в університетах США. У роботі визначено основні засади використання міждисциплінарного підходу до навчання в американській педагогіці; досліджено організаційні особливості реалізації програм інтегрованої дисциплінарно-академічної комунікативної підготовки студентів природничих спеціальностей у ВНЗ США; розглянуто можливості запозичення та адаптації американського досвіду на ґрунті вищої освіти України. Ключові слова: міждисциплінарний підхід, академічна комунікативна компетенція, інтегрована дисциплінарно-академічна комунікативна підготовка студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk
dc.subjectакадемічна комунікативна компетенціяuk
dc.subjectінтегрована дисциплінарно-академічна комунікативна підготовка студентівuk
dc.titleМіждисциплінарний підхід до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничих спеціальностей в університетах СШАuk
dc.title.alternativeInterdisciplinary approach to the development of academic communicative competence in the students of natural scienses of the USA universitiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.